Çiftlik Bank İle Para Kazanalım

Selamın Aleyküm…

Dostlar sizlerle kendiminde 4 aydır test ettiğim yatırım firmasından bahsedeceğim. Biliyorum nette bunun gibi çok dolandırıcı siteler var ama dediğim gibi bende ilk başta tedirgindim. İstanbul’da bir çok yerde olan şarküterilerinden birine gittim ve gerçekten de adamların çiftlikten ürettikleri balı, sütü, peyniri, sucuğu vb. çiftlik ürününü orada sattıklarını gördüm. Yine de aklımda ya dolandırılırsak diye geçirmiyor değildim. Ardından 1-2 güne kalmadı arkadaşımın mühendis abisi çiftliklerine gitti ve sahipleriyle konuşuncaya kadar. Üstüne bide o abi 25 bin kadar yatırım yaptı siteye. Artık ikna olmuştum ve kenarda olan tüm paramı yatırdım(5.200 kadar). Ve günlük 35 tl gelirim oldu. Yıla vurduğumuz zaman giderlerle birlikte yaklaşık 12 bin kadar para kazanmış olacağım. Şimdi bunları size belgeliyelim.


Burada hesaba yatırdığım parayı görüyorsunuz. Ve gelirimden 700 tl + 300 tl olmak üzere 1 bin çektim.


Burada da aldığım zaman 4.500 fiyatı olan arı var. Günlük 35 tl getiri bu arı sayesinde.


Hesabımdaki parayı, yaptığım üretimi, yem miktarını giriş ekranından takip ediyorum. Sağ üstte bulunan sat butonuna basarak hesabıma üretimden kazandığım para geçiyor.


Çiftliğim bölümünden ne kadar hayvanınızın olduğunu, yem ambarını ve üretim ambarını takip ediyorum. Üretim ve yem ambarını lv sistemi yapmışlar seviyesine göre gününü tamamlayınca lv atlatıyorsunuz ve depolarınız büyüyor. Bu arada arıdan kazandığım 1 bin kadarına 16 tane tavuk aldım onlarda fazladan günlük 8 tl daha kazandırıyor. O bir tane 17 tl değerindeki tavuğu da siteye üye olduğunuzda hediye veriyorlar.


Hayvan pazarı.


Oyunda birde referans sistemi var. Oyuna sizin vereceğiniz linkten üye olan yatırımcılar kazandıkları paranın %5’i kadarı sizin hesabınıza yatar. Yalnız referanslardan gelen parayı tekrar oyuna yatırabilirsiniz buda sizin gelirinizi arttırır.
Bana referans olursanız en azından yatırdığınız paranın referans karı boşa gitmez:
Buradan üye olabilirsiniz : http://trlink.in/rXG


Para yatırırken EFT/Havale ve Papara ile yatırabilirsiniz. Ne bu Papara diyeceksiniz. Aynı pay pal gibi ama tabi pay pal Türkiye’den çekildi onun çekilmesiyle büyüyen Papara oyun ve yatırım firmalarının çalıştığı site oldu.


E paramı nasıl çekicem sorusunada 1500 tl altındaki paralarda %1.8 lik bir komisyon ile Papara ama 1500 tl üstünde ise hiçbir masraf etmeden çekebilirsiniz.

ÖDEME KANITI:


Sistem hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz Yorum Olarak Belirtebilirsiniz

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER VE SAYGILAR...









İleri
« Geri
Geri
İleri »

DönüştürDönüştür İfadeİfade

Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim.